Romantik Doğum Günü Mesajları

Yazar:


romantik doğum günü mesajları

Adını yazmışlar gök yüzüne fırtınalara düşmüş kaderime yolumu çizmişsin sen yine emrin olur gülüm baş üstüne,nice yıllara
İyi ki geceler seni sevdiğim kadar uzun değil yoksa sabahlar olmazdı,kalbimin fotoğrafını mms le gönderdim bak bakayım ne yazıyor
Mutsuzdum hayata küsmüştüm sanki umutsuzdum bir anda sen geldin değişti dünyam,bugün benim anlamlı eğer bugün son doğmasaydın nasıl aydınlanırdı dünyam

Mutsuzdum hayata küsmüştüm sanki umutsuzdum bir anda sen geldin değişti dünyam,bugün benim için çok anlamlı eğer bugün sen doğmasaydın nasıl aydınlanırdı dünyam… iyiiki doğdun bebeğim


seni öyle çok seviyorum ki hiç bir şeye değişmem çünkü satılık değilsin değişme kartın yok.. iyiki doğdun aşkım seni çokl seviyorum…


enı gokyuzunun geceye sabaha bağlanan yıldızların geceyı parlatan yıldızlar kadar sayamasam da sen yıldızların prensesısın askım ıyı kı doğdunn senı sevıyorumm 


doğum günün kutlu olsun sevdiğim sevdiceğim en kötü günün böyle olsun tadım tuzum herşeyim, tanrı bana seni verdi ölüm bile ayıramazki allahım seni verdi aşkla dolu yüreğini, bak bu sana sözüm olsun al bu yürek senin olsun allahım duamızdır mutluluk bizim olsun… 


bugune kadar hayatımın en güzel anlarını en çocuk duygularımı sen yaşattın bana sen bugun tam bugun geldin ve işte benimlesin belki yanında olamıyorum ama uzaklardan kalbine rüzgar gibi esip fısıldıyorum seni seniyorum birtanem iiki dogdun iiki varsın iiki benimsin iiki benimlesin dogum günün kutlu olsun aşkım bitanem seni çok seviyorum canımın içi AŞKIMMMMM….


Sen hiç üzülme AŞKIM.Hep mutlu ol.O güzel yüzün hep gülsün.Doğum günün kutlu olsun. HAYATIM.


eğer ben varsam bu senın sayende çünki bu gun senı yenıden kazandım bebeğm senınle yenıden doğdum iyiki doğmussun senı çok sevıyorum


>Dileğim bu gün dilediğin tüm dileklerin gerçek olması,belki yanında değilim ama bilki kalbimin en derin yerinde bu günü seninle kutluyorum, doğum günün kutlu olsun aşkım…


aslında dünya için basit bi gün bu güm ama gün benim güneşimin doğduğu gün iyiyki doğdun aşkım

örgü modelleri , gebelik , moda , güncel blog , güncel blog , sağlık bilgileri , kodein , mobilya ve dekorasyon , film izle , para kazan , tarifler , yemek tarifleri , benten oyunları , benten oyunları , mobilyalar , haxball

Unutulmaz Sözler

Unutulmaz Sözler güzel sözler,unutulmaz sözler,aşk sözleri,anlamlı sözler,en güzel sözler,etkileyici sözler,komik sözler, msn sözleri,sevgi sözleri,hazır mesajlar,aşk mesajları,damar sözler,özlü sözler,doğum günü mesajları,kandil mesajları,günaydın mesajları,kısa mesajlar kapak fotoğrafları | Twiends | haxball
UNUTULMAZ SÖZLER: Romantik Doğum Günü Mesajları.
Google | Sitemap | RSS | Unutulmaz Sözler